KAROLINA MACIEJEWICZ

PSYCHOLOG

Wołomin  | tel. 533 403 400
Warszawa | 533 334 332

WYKSZTAŁCENIE:
  • mgr psychologii, AE-H Warszawa

 

KURSY I SZKOLENIA:
  • Praca z grupą nie musi być trudna - skuteczne Zarządzanie klasą i grupą przedszkolną;
  • Szybko i precyzyjnie. Zabawa i motoryka - nierozłączna para. BIG 6+6;
  • Echolalia - przegląd badań;
  • Essential for living. 8 umiejętności niezbędnych do życia;
  • Metoda zachowań werbalnych, czyli wczesna interwencja behawioralna;
  • Terapia behawioralna - teoria i praktyka. Kurs bazowy, 3 -modułowy;
  • VB - Mapp - ocena umiejętności i planowanie terapii;
  • Picture Exchange Communication System - Poziom 1;
  • Nauczanie Precyzyjne - czyli nie ma znaczenia czego uczymy, ważne jest tylko to, czego nauczyliśmy;
  • Intensywne nauczanie w oparciu o Stosowaną Analizę Zachowania z wykorzystaniem systemu kart;
  • Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu - interwencja behawioralna;
  • Autyzm i zespół Aspergera - diagnoza i terapia;
  • Kontrakty behawioralne;
  • Diagnoza funkcjonalna dziecka z autyzmem. PEP – 3 –PL, czy VB-MAPP?;
  • Trening jedzenia;
  • Echo echolalia. Jak pracować z echolalią u dzieci z ASD;
  • Jak nauczyć dziecko z zaburzeniami rozwoju przegrywania, czekania, dzielenia się, dialogu?;
  • Moc struktury, czyli dobry start – jak budować środowisko przyjazne osobie z autyzmem.;
  • Nauka mowy i komunikacji u dzieci z ASD.;
  • Rodzice uczniów ze specjalnymi potrzebami –komunikacja sprzyjająca współpracy.;
  • Trening toaletowy dziecka z ASD.;
  • Zrozumieć zaburzenia sensoryczne – podstawy Integracji Sensorycznej (SI);
  • WOPFU/IPET/VB-Mapp, wskazówki do stworzenia dokumentacji terapeutycznej;
  • Model pomocy dziecku z zaburzeniami zachowania;
  • Autyzm i Zespół Aspergera - diagnoza i terapia;
  • I Konferencja Naukowo - Szkoleniowa pt. Zaburzenia ze spektrum autyzmu - w teorii i praktyce;
  • Trening Funkcjonalnej Komunikacji (FCT) jako skuteczna metoda redukowania zachowań niepożądanych;
  • Od wokalizacji do rozmowy - rozwijanie umiejętności komunikacyjnych dzieci z autyzmem;
  • Dokumentowanie i programowanie w SAZ;
  • „SYSABA” - zdalny przyjaciel terapeuty behawioralnego;
  • Praca z zachowaniami schematycznymi;
  • Blok 1, Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych - od dźwięku do myślenia.