KAROLINA MACIEJEWICZ
PSYCHOLOG
Wołomin | tel. 533 403 400
Warszawa | 533 334 332
WYKSZTAŁCENIE:
- mgr psychologii, AE-H Warszawa
KURSY I SZKOLENIA:
- Praca z grupą nie musi być trudna - skuteczne Zarządzanie klasą i grupą przedszkolną;
- Szybko i precyzyjnie. Zabawa i motoryka - nierozłączna para. BIG 6+6;
- Echolalia - przegląd badań;
- Essential for living. 8 umiejętności niezbędnych do życia;
- Metoda zachowań werbalnych, czyli wczesna interwencja behawioralna;
- Terapia behawioralna - teoria i praktyka. Kurs bazowy, 3 -modułowy;
- VB - Mapp - ocena umiejętności i planowanie terapii;
- Picture Exchange Communication System - Poziom 1;
- Nauczanie Precyzyjne - czyli nie ma znaczenia czego uczymy, ważne jest tylko to, czego nauczyliśmy;
- Intensywne nauczanie w oparciu o Stosowaną Analizę Zachowania z wykorzystaniem systemu kart;
- Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu - interwencja behawioralna;
- Autyzm i zespół Aspergera - diagnoza i terapia;
- Kontrakty behawioralne;
- Diagnoza funkcjonalna dziecka z autyzmem. PEP – 3 –PL, czy VB-MAPP?;
- Trening jedzenia;
- Echo echolalia. Jak pracować z echolalią u dzieci z ASD;
- Jak nauczyć dziecko z zaburzeniami rozwoju przegrywania, czekania, dzielenia się, dialogu?;
- Moc struktury, czyli dobry start – jak budować środowisko przyjazne osobie z autyzmem.;
- Nauka mowy i komunikacji u dzieci z ASD.;
- Rodzice uczniów ze specjalnymi potrzebami –komunikacja sprzyjająca współpracy.;
- Trening toaletowy dziecka z ASD.;
- Zrozumieć zaburzenia sensoryczne – podstawy Integracji Sensorycznej (SI);
- WOPFU/IPET/VB-Mapp, wskazówki do stworzenia dokumentacji terapeutycznej;
- Model pomocy dziecku z zaburzeniami zachowania;
- Autyzm i Zespół Aspergera - diagnoza i terapia;
- I Konferencja Naukowo - Szkoleniowa pt. Zaburzenia ze spektrum autyzmu - w teorii i praktyce;
- Trening Funkcjonalnej Komunikacji (FCT) jako skuteczna metoda redukowania zachowań niepożądanych;
- Od wokalizacji do rozmowy - rozwijanie umiejętności komunikacyjnych dzieci z autyzmem;
- Dokumentowanie i programowanie w SAZ;
- „SYSABA” - zdalny przyjaciel terapeuty behawioralnego;
- Praca z zachowaniami schematycznymi;
- Blok 1, Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych - od dźwięku do myślenia.